torsdag 27 februari 2014

Here we go again!

Hej igen allihopa!

Var ju ett par år sedan jag slutade blogga, men tänkte att det var dags nu igen.
Den här gången tänkte jag fokusera lite mer på träning, kost, recept, inspiration och affirmationer. Mestadels för mig själv, så jag håller koll på vad jag gör, men även för att peppa andra.

Mitt namn är Emma Sundström, jag är 20 år och bor i Hudiksvall som ligger i fina Hälsingland. Jag är för tillfället arbetslös pga. inflammation i höger axel. Jag är laktosintollerant, men även något så konstigt som gummiallergiker.

Jag älskar att laga mat och prioriterar helst annat protein än kött, såsom quorn i alla dess former. Lagar mycket asiatiskt, men även vanlig hederlig vardagsmat!

Hoppas du kommer gilla min lilla blogg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar