tisdag 4 mars 2014

Träningsupplägget

För att komma igång med min träning har jag tagit hjälp av min kompis Thomas, som också är personlig tränare och fått ett kost- och träningsprogram som passar just mig.
Det enda jag behövde göra var att fylla i några formulär och några timmar senare hade han fixat ihop en massa dokument med bland annat recept, övningar och rådgivning.
Övningarna är inte svåra, men väldigt jobbiga och man känner verkligen att man gör något för dagen efter har man rätt så mycket träningsvärk... AJ.
Jag har inte riktigt kommit igång på riktigt än, men ska gå all in när jag blivit fri från denna rakarns mars-förkylning!
Jag kommer uppdatera lite om hur det går med träningen och kosten... Kanske inte ofta, men nån gång ibland :)


Stay tuned!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar